Wednesday, July 21, 2010

TESTIMONI TALBINAH

1) MENGATASI MASALAH KADAR KOLESTROL TINGGI, KENCING MANIS & DARAH TINGGI

Nama: Khalifa M Agoub
64 tahun
Libya
(HP: 12 7058530)

Saya menghadapi masalah kadar kolestrol tinggi selama 25 tahun. Selepas itu, saya disahkan juga menghidap penyakit kencing manis dan darah tinggi . Ini menyebabkan saya terpaksa bergantung kepada ubat doktor sepanjang masa saya menghidap penyakit-penyakit tersebut. Kemudian saya diperkenalkan kepada produk Talbinah (makanan Sunnah) keluaran syarikat AFAQ di Malaysia dan mengambil Talbinah pada setiap pagi sejak 3 bulan yang lalu. Alhamdulillah, hanya selepas 1 bulan menggunakannya, doktor mengesahkan bahwa kadar kolestrol, gula dan darah dalam badan saya kini seimbang. Hasilnya, doktor telah mengurangkan dosej bekalan ubat-ubatan.

Ini adalah buat pertama kali dalam masa 25 tahun sedangkan saya telah mencuba pelbagai ubat-ubatan yang lain sebelum ini. Pada bulan Mac 2010, saya tidak lagi perlu mengambil ubat bagi mengawal kadar kolestrol (LDL & HDL) kerana kedua-duanya kini seimbang . Saya tidak menghadapi sebarang kesan sampingan dari pengambilan Talbinah, bahkan ianya memperbaiki sistem penghadaman.


2) MEMULIHKAN PENYAKIT SEMBELIT, PENING & MUNTAH-MUNTAH KETIKA HAMIL SERTA MENAMBAH KHASIAT BAGI MAKANAN.

Nama: Shahida Johari
29 tahun
Singapura
(HP: 012 734 0769)

Saya menghidapi masalah sembelit sejak dari kecil lagi. Ia bertambah sukar pada waktu hamil. Selain dari itu, saya juga menghadapi masalah sering muntah-muntah dan pening ketika hamil tidak kira pagi, petang atau malam. Alhamdulillah, sejak mengambil Talbinah pada setiap pagi sejak 6 bulan yang lalu, saya tidak lagi menghadapi kesukaran buang air dan kini saya hamil tanpa menghadapi sebarang masalah pening atau muntah-muntah.

Selain dari mengambil Talbinah secara rutin pada setiap pagi, saya juga menambahkan Talbinah pada setiap masakan. Saya dapati Talbinah menambah perisa pada makanan, mempercepatkan daging menjadi empuk serta menjadikan makanan lambat rosak (basi). Terima kasih kepada Talbinah dan syabas kepada syarikat Afaq !


3) MENAMBAH KECERGASAN MINDA, MENGUATKAN KETAHANAN TUBUH MELAWAN PENYAKIT DAN MENGATASI MASALAH BUANG AIR KECIL KURANG LANCAR

Nama: Wan Haliza Wan Dollah
35 tahun
Kelantan
(HP: 017 718 2859)

Saya mendapat tahu mengenai Talbinah (makanan Sunnah) dan khasiatnya yang pelbagai, maka saya mula memberikannya kepada 3 orang anak saya yang berusia 10, 8 dan 7 tahun. Manfaat pertama yang saya dapati ialah anak-anak saya kini bertambah sihat dan cergas. Mereka kini tidak mudah dijangkiti penyakit seperti demam, batuk dan sakit perut seperti sebelum ini. Seterusnya minat mereka terhadap pelajaran kini juga meningkat.

Saya amat mengesyorkan kepada ibu bapa untuk memberikan anak-anak mereka Talbinah pada setiap pagi kerana selain dari ia merupakan sarapan yang mengenyangkan, ia juga membekalkan mereka khasiat dan kecergasan yang diperlukan sepanjang masa di sekolah. Bagi diri saya sendiri, sebelum mengambil Talbinah, saya menghadapi masalah buang air kecil yang tidak lancar. Alhamdulillah, sejak mengambil Talbinah, masalah tersebut telah dapat diatasi.

http://www.talbinah.net/

No comments:

Post a Comment