Monday, July 12, 2010

TALBINAH MERAWAT PENYAKIT PEDIH ULU HATI DAN GASTRIK

MERAWAT PENYAKIT PEDIH ULU HATI DAN GASTRIK

Beberapa waktu lalu saya punya masalah dengan ulu hati. Saat ingin melaksanakan puasa sunat, ulu hati saya terasa pedih, padahal waktu itu masih sangat pagi dan belum banyak aktiviti yang saya lakukan. Saya berfikir tidak mungkin kalau perut saya lapar. Dari situ saya cuba analisis hal yang saya alami. Setelah melalui beberapa penelitian dan ternyata ulu hati saya bermasalah. Saya mula untuk sediakan Talbinah, atas saran dari rakan-rakan Talbinah dikatakani sebagai pengganti nasi. Kandungan dalam talbinah membantu lebih cepat untuk memperbaiki sistem pencernaan. Selain mudah disedikan dgn cepat. Harganya juga sangat berpatutan. Sekarang tidak ada lagi masalah dengan ulu hati saya. Menjalankan puasa jadi lebih nyaman tanpa rasa pedih.

Abdul Hamid, Surabaya.

No comments:

Post a Comment